Redsand betrekt zijn apparaten en producten van een leverancier welke gespecialiseerd zijn in horeca apparatuur. Zij zijn bekend met apparaten welke de hele dag dienen te werken en worden daar ook op geselecteerd. Onze leverancier heeft van alle verkochte apparaten 10 jaar de onderdelen op voorraad.

Garantietermijn
De geldende garantie kun je terug vinden bij de omschrijving van het apparaat onder het label garantie.

Ingangsdatum
De garantie gaat in op de factuurdatum. Indien de leverdatum meer dan 5 dagen afwijkt van de factuurdatum, dan zal de garantie ingaan vanaf leverdatum.

Oplossing
Mocht er onverhoopt iets defect gaan, dan zullen wij zo spoedig mogelijk voor een oplossing zorgen. Het apparaat of product dient wel bij Redsand te zijn aangeschaft en om die reden vraag wij om een factuur.
In beginsel zal je apparaat kosteloos gerepareerd worden. De reparatieafdeling heeft van de apparaten de meeste onderdelen op voorraad.

Aanvraag
In geval van een defect en/of garantie kun je contact opnemen met ons opnemen. Het beste is een email te sturen naar garantie@red-sand.nl. Stuur je apparaat niet zomaar terug. Wij zullen je mededelen waarheen je het defecte apparaat ter reparatie kunt opsturen. We bieden de mogelijkheid aan om het apparaat af te laten halen, dan zijn de kosten voor onze rekening. Mocht het afhalen niet mogelijk zijn, dan kun je het apparaat zelf versturen. De terugzendkosten zijn voor eigen rekening. Redsand garandeert zijn uiterste best te doen om te bemiddelen bij reparaties tussen klant en de reparatieafdeling. Jouw tevredenheid heeft onze hoogste prioriteit. De verzending terug betalen wij.

Garantie vervalt
Er geldt geen garantie wanneer:

  • Er sprake is van schade door onjuist gebruik.
  • De onderdelen defect zijn gegaan door normale slijtage
  • Voor de volledige omschrijving verwijzen we je naar artikel 10.6 van de algemene voorwaarden.

Geen garantie
Wanneer het apparaat niet onder garantie gerepareerd kan worden, dan kunnen er kosten in rekening gebracht worden. Dit zijn onderzoekskosten, reparatiekosten, onderdelen en de verzendkosten van het apparaat.
Mocht dit het geval zijn dan wordt je hiervan van tevoren over geïnformeerd.

Kijk ook op
Kijk voor de volledige informatie over garantie ook onder sectie 10 van de algemene voorwaarden.

Garantie op de JTC en Greenis